רשימת קיצורי מקלדת

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה זכתה באות מצטיינת מחוז חיפה בטיפול והתמודדות עם נגיף הקורונה

בטקס שנערך השבוע בפיקוד העורף בחיפה קיבלה המועצה תעודת הוקרה של נפת חדרה, בסיכום חקירות מערך הקורונה במחוז. התעודה הוענקה לרוית סימון, רכזת המתנדבים במועצה שהובילה את מערך החקירות האפידמיולוגיות במועצה.

רוית ליוותה את התושבים החולים, את המבודדים ועמדה בקשר עם כל רשויות המדינה הרלוונטיות: משרד הבריאות, פיקוד העורף ומגן דוד אדום.

רוית אמרה במעמד הטקס: " חשוב לי להודות לאחיות בנפה ששיתפו איתנו פעולה בכל שעות היממה , כשהיה צורך בערעורים ,שאלות שנשאלו ותמיכה לאורך כל הדרך. לאלון אגם – ממונה הקורונה וקב"ט המועצה וניצן מנכ"לית המועצה שגיבו אותי ותמכו בי לאורך כל הדרך. ולבסוף, תודה לכם התושבים על ההבנה ושיתוף הפעולה במיגור המחלה".

ניצן מחנאי גרמן מנכ"לית המועצה: " המועצה ראתה לנגד עייניה מתחילת הקורונה את הצורך לשמור על רציפות תפקודית , שלנו כמערכת ושל חיי שגרת התושבים, גם בזמנים הקשים כשמנינו עשרות חולים ומאות מבודדים ידענו שיש על מי לסמוך. המסירות והאחריות של רוית ראויים לציון, כמו גם שיתוף הפעולה וההירתמות של התושבים ומאות המתנדבים אשר סייעו לנו לשמור על המושבות . המאבק עדיין לא הסתיים, עלינו להמשיך לפעול לפי ההנחיות ולגלות אחריות ציבורית"