רשימת קיצורי מקלדת

ניצחון לנבחרת הישראלית ממקיף עתיד כרמים בבנימינה

ניצחון לנבחרת הישראלית ממקיף עתיד כרמים בבנימינה - באליפות העולם ברובוטים של First!

לאחר שגברה על 39 נבחרות מרחבי העולם, כבשה את המקום הראשון במוקדמות בשלב הבריתות וניצחה גם במשחק הגמר, הוכתרה קבוצת "ORBIT 1690" ממקיף עתיד כרמים בבנימינה כמנצחת הגדולה בטורניר היוקרתי והבינלאומיChesy Champs מטעם First, עם ניקוד שיא של 338 נקודות 
 
קפטן הנבחרת ותלמיד כיתה י"ב, גיא נוימרק: "זה הישג מדהים אחרי שנתיים של סגרים וקורונה"
 
הבוקר (יום ב' 1.11, שעון ישראל) נערכה אליפות העולם בתחרות הרובוטים של First, במסגרת טורניר ה- Chesy Champsבסן פרנסיסקו, בו התחרו 40 נבחרות מרחבי העולם, באתגר טעינה וקליעה למטרה ותלייה על מוט בידי רובוטים.
 
נבחרת הרובוטיקה של מקיף עתיד כרמים בנימינה, שמנתה 13 תלמידים בליווים של מרכז המגמה, יזהר רחמני, ויו"ר הקבוצה, ענת חולי - סיימה את משחקי הדירוג והן את שלב הבריתות במקום הראשון, וגם בגמר קטפה את הניצחון, עם ניקוד שיא של 338 נקודות.
 
קפטן הנבחרת גיא נוימרק, רגע לאחר ההכרזה: "אנחנו מאד שמחים על ההישג, להראות סוף כל סוף למה אנחנו מסוגלים כקבוצה, במיוחד אחרי שנתיים קשות ביותר של סגרים וקורונה."
 
דני פסלר, מנכ"ל רשת החינוך עתיד: "בבית הספר עתיד כרמים קבוצת תלמידים ותלמידות יצירתיים ומוכשרים כובשים עוד פסגה בעולם הרובוטיקה. חבורת 'אורביט' - חוד החנית של הפיתוח הטכנולוגי בקרב הנוער בישראל."
 
איתי ויסברג, ראש מועצת בנימינה גבעת עדה: "אני מלא הערכה לתלמידי כרמים שמוכיחים כישרון ודבקות במטרה חינוכית טכנולוגית ממדרגה ראשונה, ובראשם כמובן למנצחים מקבוצת אורביט. זה הישג מדהים לכרמים שלנו שמבליט את מעמדו האיזורי והארצי כמרכז חינוך על יסודי מהמדרגה הראשונה בישראל. ובל נשכח שילדים טכנולוגיים ויצירתיים אלו מובילים בארץ גם בהתגייסות למכינות, לשנות שירות ולשירות משמעותי למדינה. התברכנו וכעת גם התכבדנו"
 
יורם יפה, מנהל מקיף עתיד כרמים בנימינה: "גאה ונרגש בהישג שחותם שנה מאתגרת. ידע, השקעה ומסירות - של התלמידים.ות, הצוות, המנטורים של הקבוצה וההורים התומכים - הם שהביאו להישג. זאת עוד הוכחה לכך ששום דבר לא עומד בפני המוטיבציה והכישרון של דור העתיד."