רשימת קיצורי מקלדת

תלמידי בתי הספר בבנימינה וגבעת עדה נרתמים לקמפיין למיגור האלימות

תלמידי בתי הספר בבנימינה וגבעת עדה נרתמים לקמפיין למיגור האלימות
 
תלמידי ותלמידות בנימינה וגבעת עדה הצטרפו למאבק למיגור האלימות. בסמוך ליום הזיכרון ליצחק רבין, עסקו בבתי הספר בגבולות חופש הביטוי ומניעת ההסתה לאלימות. לאחר השיח המשמעותי וכחלק מהפעילות להטמעת המסרים בקרב הציבור הרחב, יצרו התלמידים כרזות הנושאות את המסר החשוב והמרכזי "לא לאלימות".
 
הכרזה הנבחרת מכל בית ספר נתלו ברחבי המושבות ובכניסה לבתי הספר. הכרזות היו מגוונות ושילבו סלוגנים וציורים, או גרפיקות, פרי יצירתם של התלמידים. "לכל קורבן יש לב- בואו נשבור את שרשרת האלימות" כתבו תלמידי בית ספר הרים, "ואהבת לרעך- גם אם הוא לא - כמוך " כתבו תלמידי בית ספר הנדיב, "השיח מוביל לפתרונות, האלימות מובילה לאסונות! כתבו תלמידי בית ספר אשכולות ועוד.
 
ראש אגף חק"ר גלית אלרד: "חופש הביטוי הינו ערך בעל חשיבות רבה לכינונה של חברה דמוקרטית, פתוחה ופלורליסטית אך גם לכך קיים גבול ברור וחד. אלימות היא מחוץ לתחום והיא אינה לגיטימית כאמצעי להשגת מטרות. נחנך את ילדי המושבות לשיח מכבד, לליבון מחלוקות בדרכי נועם ולשמירה על כללי הדמוקרטיה"
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "כירסום יסוד הדמוקרטיה יכול להעצר רק בחינוך וזה מתחיל מהילדים. גאה בילדים שלנו על היצירתיות והעיסוק הרציני בנושא, בתקווה שנדע ליישם את המסרים החשובים אותם התלמידים מעבירים לנו באמצעות הכרזות. מכל ילדי למדתי".
 מודעה נגד אלימות העשוייה מגזרי נייר
 מודעה נגד אלימות הנראית כאבן צבועה באדום
 מודעה נגד אלימות ובה לחיצת ידיים בתוך לב
 פוסטר נגד אלימות
 מודעה נגד אלימות עם הביטוי ואהבת לרעך כמוך