רשימת קיצורי מקלדת

גלית אמסלם- מורת המאה!!

גלית אמסלם- מורת המאה!!
גאווה גדולה: גלית אמסלם, מחנכת כיתה ג' מבית ספר הנדיב בבנימינה נבחרה להיות אחת ממאה המורים המובילים במדינה בחינוך הממלכתי דתי. "זכינו במחנכת נפלאה שמביאה את ערכי הנתינה והמעורבות החברתית לידי ביטוי ברמה היומיומית בבית הספר" סיפרה מנהלת בית ספר הנדיב, חיה קוגן.
 
אמסלם מלמדת ומחנכת מעל 10 שנים בבית ספר הנדיב. במהלך תקופת הקורונה, שכפתה על כולנו בידוד חברתי והרחיקה את הגיל השלישי מהחברה מהחשש הבריאותי, היא לא ויתרה. ובמשך כל השנה האחרונה היא טרחה לשמור על קשר עם רכזות הקשישים במתנ"ס וערכה ביחד עם התלמידים פעילויות רבות ומגוונות למען הקשישים וזאת למרות אתגרי הקורונה. בין היתר קיימו שיעורי התעמלות משותפים בזום, שלחו לקשישים אגרות ברכה ומשלוחי מנות וביום העצמאות גם תלו להם דגלי ישראל. "גלית לא נתנה לקורונה לעצור את הפעילות. לאורך כל השנה היא הקפידה שהילדים ישמרו על קשר עם הקשישים הן בפעילויות משותפות מרחוק והן על ידי מחוות קטנות" סיפרה קוגן.
 
"מנהל החינוך הדתי רואה בפרס זה ביטוי למטרת העל: "בית חינוך כמשפחה"- טיפוח זהות ציונית דתית ובחר בה בהיותה מורה פורצת דרך המובילה לקידום הישגיים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ"ד ותכניותיו" נכתב בנימוקי הפרס.
 
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "הצטיינות בהובלה של סוגיות ערכיות וחברתיות בעידן השגי זה הוא הזכייה הראויה מכל ומעידה רבות על אישיותה. זה הזמן לומר לך תודה כפולה הן בשם אוכלוסיית הגיל השלישי שקיבלה חיבוק חם ואוהב והן בשם הילדים על למידה ערכית ומעצימה".
 
מנהלת בית הספר, חיה קוגן: "בית חינוך הנדיב שם לו למטרה לעודד תלמידים למעורבות חברתית בקהילה ומחוצה לה, זכינו בנדיב לרכזת מובילה בתחום, גאים בה ובנבחרת הנדיב כולה!"
 
ראש המועצה איתי ויסברג: "אנחנו יודעים שמערכת החינוך של בנימינה וגבעת עדה מובילה ולא שוכחים בזכות מי. המורים הם הקשר היומיומי של המערכת לילדים ועל העשייה שלהם אנחנו מודים. גאים על כך שגלית אמסלם שלנו זכתה בתואר המכבד אותה ולא פחות מכך אותנו. תודה גלית."