רשימת קיצורי מקלדת

מגלגלים תחפושת

מגלגלים תחפושת

תלמידי בית ספר אמירים בבנימינה נרתמו למשימה מיוחדת במינה! הכנת תחפושות מקוריות וייחודיות המותאמות לילדים הישבים על כיסא גלגלים. "משנכנס אדר מרבין בשמחה. נפלה בחלקנו זכות גדולה לשמח ולעזור לילדים הזקוקים לכך" סיפרה בהתרגשות מנהלת בית הספר, איילת ארבל.
 
ביום שישי האחרון התכנסו תלמידי בית הספר אמירים כשהם מצויידים בניירות צבעוניים, דבק ובעיקר בהמון רצון טוב ויצירתיות להכנת תחפושות כחלק מפרויקט משותף ומרגש הנקרא "תחפושות מתגלגלות". בפרויקט זה מכינים הילדים תחפושות עבור ילדים היושבים בכיסא גלגלים או כאלה הזקוקים להליכון כדי להתנייד. החסרון הופך ליתרון. כסא הגלגלים הופך לתחפושת מקסימה. ילדי אמירים הכינו תחפושות כגון: דוכני ירקות בצבעים שונים, פרחים, ספורטאים ועוד. את התחפשות והאביזרים תורמים הילדים לילדי בי"ס מעיין בירושלים ולומדים על ערך הנתינה.מנהלת בית ספר, איילת ארבל: "הילדים התרגשו ונהנו מתהליך החשיבה, התכנון, היצירה והרגישו משמעותיים מאוד. הערכים החשובים אותם אנו מלמדים לאורך השנה הפכו היום לתחפושות צבעוניות מלאות אהבה"
 
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "הפעילות הנפלאה " מגלגלים תחפושת" שהובלה על ידי מנהלת בי"ס אמירים, איילת ארבל, מהווה ללא ספק את הביטוי העמוק של ערך הנתינה, ההדדיות והקהילתיות. אשרינו שאלו ילדינו וזו מערכת החינוך במושבות הפועלות לא רק בשם המצוינות הלימודית אלא גם בשם המצוינות הערכית.
ראש המועצה, איתי ויסברג: " "קבלת השונה משמעה גם עשייה עבורו. היוזמה המרגשת של ילדי אמירים מחממת את הלב ונותנת פרשנות נכונה לאחד מעקרונות תכנית "חינוך בדרך שלנו" – קבלת השונה."
צילום: ביה"ס אמירים