רשימת קיצורי מקלדת

יו"ר חדש להנהלת המתנ"ס בבנימינה גבעת עדה

יו"ר חדש להנהלת המתנ"ס בבנימינה גבעת עדה

השבוע מונה אילון גלעד, תושב בנימינה לעמוד בראש הנהלת מתנ"ס בנימינה- גבעת עדה. גלעד יחליף את יאיר מרום שכיהן בתפקיד במהלך שלוש השנים האחרונות. ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני רוצה להודות ליאיר מרום על תרומתו הגדולה למתנ"ס בנימינה-גבעת עדה. אני מאחל לאיילון גלעד ברוך הכישרונות הצלחה בהובלת המתנ"ס ומודה לו על הנכונות להיכנס לתפקיד כל כך משמעותי בציבוריות המקומית.
אילון גלעד, (50) נשוי ואב לשלושה מתגורר בבנימינה משנת 1999. כיום מכהן כסמנכ"ל בחברת הייטק גדולה ובעבר עסק במגוון תפקידים בחברות היי טק בין לאומיות. בעל תואר במדעי בעלי חיים ובמנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה עסקית .
 
יו"ר הנהלת המתנ"ס הנכנס, אילון גלעד: "אני מאמין כי בנוסף למיקום המדהים, המושבות מאופיינות בתושבים איכותיים מעורבים קשובים ואכפתיים הראויים למגוון פעילויות א-פורמליות שיחזקו את הקשר שלהם למקום ולטבע ויעשירו את הממד התרבותי לכל שכבות הגיל.
 
פעילותו המבורכת של המתנ"ס מורגשת לאורך כל השנה לטובת כל שכבות הגיל. אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי לקחת חלק במערכת החינוך והתרבות בבנימינה גבעת עדה ולהיות שותף לפיתוח פעילויות תרבות לתושבי המושבות ולחזק את האיכויות של הבית שלנו"
 
ויסברג הוסיף: "יאיר נכנס לתפקידו בימים של פעילות ענפה אולם בתוך תקופה קצרה חווה תמורות באיוש מנהלי המתנ"ס ותקופת קורונה משנה סדרי עולם שדרשה ממנו מעורבות אישית עמוקה. יאיר ניווט את המתנ"ס חזרה למסלול פעילות תקין ויציב וכל זאת בהשקעה אדירה של זמן אישי ובהתנדבות מלאה. יאיר עוזב לאחר כמעט שלוש שנות עשייה ציבורית מאתגרת לעיסוקיו הפרטיים וכל שנותר לי הוא להודות לו על התרומה לקהילה ועל עזרתו לי אישית בהובלת הפעילות הקהילתית ביישוב. "אני מאחל לאיילון הצלחה, צוות המועצה עומד לצידו להצלחתו והצלחת המתנ"ס לרווחת תושבי בנימינה גבעת עדה"
 
מנהלת אגף חק"ר: " המתנ"ס מהווה את זרוע הביצוע המרכזית של המועצה למימוש החזון התרבותי והקהילתי בעבור תושבי המושבות, בשנתיים האחרונות בצל מגפית הקורונה פעל המתנ"ס בהובלתו של יאיר מרום, למיצוי כל האפשרויות לקיום פעילות משמעותית וחשובה שאפשרה לתושבים רגעים של פעילות איכותית בתוך המציאות המאתגרת. בחודשים האחרונים התייצבה פעילות המתנ"ס בהובלתם המשותפת של לבנה מנהלת המתנ"ס, ויאיר יו"ר המתנ"ס והציגה פעילויות מגוונות שנתנו מענה לקהלי יעד רבים בקהילה, זאת לצד תחילתו של בניית החזון והסדרת ההיבטים התקציביים"
בתמונה היו"ר הנכנס והיוצא