רשימת קיצורי מקלדת

רכז נוער חדש במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה.

רכז נוער חדש במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה.

לידור משעלי, בן 31 מונה לאחרונה לרכז הנוער של מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה. ראש המועצה, איתי ויסברג: "נוער המושבות עבר תקופה קשה ואתגרית בשנתיים האחרונות וחשוב לנו לעזור לו לצאת מהתקופה הזו במינימום נזק ברוח טובה ככל האפשר. עם עזיבתו של יאיר גרינברג המוכר והיקר לדרכו החדשה גייסנו את לידור שמצטרף לעשייה המבורכת של מחלקת הנוער במועצה בשנים האחרונות אני מאחל ללידור כניסה רכה ומיידית לתפקיד ולכולנו הצלחה וסיוע נכון לנוער שלנו".
 
משעלי בעל תואר ראשון בחינוך גופני וסטודנט לתואר שני בניהול מערכות חינוך. משעלי מגיע עם ניסיון במחלקות נוער, פנימיות ובתי ספר. בשנים האחרונות שימש לידור כרכז ספורט וחינוך בפנימייה לנוער בסיכון ורכז נוער מוביל ומנחה מועצת נוער רשותית בפרדס חנה כרכור.
משעלי: "אחד היעדים הניצבים לפניי בכניסתי לתפקיד הוא חיזוק החינוך החברתי-ערכי-קהילתי השואף להשפיע על אורח חיי בני הנוער בבנימינה גבעת עדה. חיזוק הקשר בין תנועות הנוער, המתנ"ס, מועדוני הנוער ובתי הספר למחלקת הנוער המהווה את מהות התפיסה החינוכית בחינוך הבלתי פורמלי."
 
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "תפקיד רכז הנוער במושבות הינו תפקיד מרכזי וחשוב המהווה כתובת מתכללת לבני הנוער במגוון היבטים. הצבנו לעצמנו מספר מטרות וכיווני פעולה להמשך במטרה לדייק את המענים לנוער. מבקשת להודות ליאיר על עשייה מבורכת ארוכת שנים תוך מעורבות גבוהה ופיתוח קשרים אישיים עם ההורים ובני הנוער. מאחלת ללידור משעלי, רכז הנוער החדש הצלחה רבה בתפקיד, בטוחה שיצליח להתמודד עם אתגרי השעה ולקדם את המשימות המשותפות.
 
ויסברג הוסיף: "נושא החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי נמצא בראש סדר היום הרשותי הן מבחינת תקציבית והן מבחינת החשיבה המתמידה על שבירת הפרדיגמות ושדרוג המערכת המצויינת הקיימת. אני מאחל ללידור שיצטרף לעשייה וימשיך בעשייה הברוכה של יאיר, קודמו בתפקיד בהובלת הנוער הנפלא שלנו".