רשימת קיצורי מקלדת

ממשיכים לפעול ולקדם את המושבות- ביקור שרת התחבורה במושבות

ממשיכים לפעול ולקדם את המושבות- ביקור שרת התחבורה במושבות

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי הגיעה בשבוע שעבר לסיור עבודה בבנימינה וגבעת עדה במהלכו דנו בקידום והוצאה לפועל של פרויקטים במושבות הקשורים למשרדה. ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני מודה לשרה על ביקורה במושבות. הפרויקטים שהצגנו תואמים את מדיניות משרד התחבורה שהגדירה השרה הנוגעת לשיפור תחבורה ציבורית, הוספת שבילי אופניים בסמוך לתחבורה ציבורית ושיפור התנועה בכבישים בין עירוניים. "
 
נושא התחבורה במועצה בבנימינה וגבעת עדה ובעיית הפקקים בשעות העומס בבנימינה וביציאה מגבעת עדה זכה עם השנים לעבודות תכנון מקיפות במטרה שאף קיבלו את אישור הגורמים המוסמכים לכך אולם בשל חילופי שלטון, העדר תקציב ושינוי בחברות איתם עבד משרד התחבורה , חלק מהתכניות לא יצאו אל הפועל.
 
בפגישתו של ראש המועצה עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים התבקשה השרה לסייע בהסרת החסמים ובהוצאת התכניות אל הפועל.
בין היתר סוכם על קידום שביל האופניים בין גבעת עדה לבנימינה. מדובר בשביל אופנים שיחבר בין מושבות הברון עד לתחנת הרכבת על ידי הקמת מעבר בטוח ונחוץ לאופניים בבקעת הנדיב בסמוך לכביש הבינעירוני. התכנון הושלם ואושר על ידי נתיבי ישראל ומשרד התחבורה אך נדרש להשלמה תקציבית לביצוע.
 
בנוסף לכך התבקשה השרה לסייע בקידום הקמת מסוף תחבורה ציבורית סמוך לרכבת שיסנכרן בין התחבורה הציבורית ויאפשר הסדרת תנועת וחניית האוטובוסים בבנימינה.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג ערך לשרה וליועצייה סיור בשטח גם במפגש של נחל תנינים עם כביש 652. השרה קיבלה סקירה על בעיית הניקוז שנוצרת בעת גשמים מאחר ומעבר נחל תנינים צר מלהכיל את ניקוז המים ממזרח הבקעה למערבה.
לאחר סיור בשטח התכנסו במשרדי המועצה בגבעת עדה עם מהנדס המועצה, יואב מלטר וחברות המועצה ז'קלין בן עמי אריקסון וקרן מאיר והמשיכו בדיון המקצועי.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "טיפול יסודי ומקיף בבעיות התחבורה הקיימות ישדרג את איכות החיים לכל יישובי האיזור. אלו פרויקטים עליהם עובד צוות המועצה מזה שנים ובזכות ביקורה של השרה אני מצפה שנזכה לראות את מימושם בקרוב"