רשימת קיצורי מקלדת

בית ספר אשכולות עלה לגמר הארצי בתחרות התכנות

בית ספר אשכולות עלה לגמר הארצי בתחרות התכנות

בשבוע הבא יצאו 8 נציגי בית ספר אשכולות בבנימינה וייצגו אותנו בתחרות התכנות הארצית וזה לאחר שעלו בשבוע החולף לגמר. מנהל בית הספר, פרד גרויס אמר: "אני גאה בתלמידים שהוכיחו התמדה, דבקות במשימה ומצויינות לשמה. לימודי התכנות הם חלק מהמיומנויות שאנו מנסים להקנות לתלמידים מעבר ללימודי הליבה במטרה לקדם את אוריינות המחשוב והתאמתה למציאות המשתנה של חיינו"
בשבועות האחרונים התקיימה תחרות בין 1200 בתי ספר יסודיים שכללה משחקי חשיבה ותכנות. ילדי כיתת ה' לקחו על עצמם את הארגון של התחרות בבית הספר: מנטורים מהכיתה ליוו את הכיתות השונות, פרסמו את ההישגים של כל כיתה מדי יום, תלו כרזות בבית הספר ועודדו את הילדים להשתתף.
כיתה ד' בהובלת המורה מיכל צור הגיעה למקום הראשון בתחרות הבית ספרית,. נדגיש כי כל ילדי אשכולות לקחו חלק בתחרות, ובזכות ההשתתפות המלאה וההישגים הגבוהים של בית הספר נבחרו לעלות לגמר הארצי.
בתחרות הארצית שתתקיים בעוד כשבוע ייצגו את בתי הספר נבחרת ייצוגית של תלמידי כיתות ד' ה': סיון אלון קציר, אלעד כץ, מיה קראין, טליה פרלדיק, רון אברהם ליפשיץ, יותם בן דב, אלה זית ועמרי אלטמן.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "הצלחת הסייבר והרובוטיקה בבית ספר העל יסודי שלנו מחלחלת גם אל הכיתות הנמוכות. מערכת החינוך שלנו מאפשרת ומעודדת התפתחות גם בתחומים אלו ואני שמח שכבר בגילאים הצעירים מביעים התלמידים עניין".
 
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "גאה ומעריכה את תלמידי אשכולות ואת הצוות החינוכי בהובלתו של מנהל בית הספר, פרד גרויס על ההישג המרשים עם עלייתם לגמר ובעיקר על הנחלת ערכי מצויינות לצד התמדה ויוזמה. האתגר המרכזי העומד בפני מערכת החינוך הוא לשלב בין מיומנויות רגשיות חברתיות לבין מיומנויות לחיים ובהן מיומנויות מיחשוביות. כך נכשיר באופן מיטבי את דור העתיד"
בתמונה: תלמידי בית הספר שעלו לגמר