רשימת קיצורי מקלדת

מנהלת חינוך קדם יסודי חדשה במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

מנהלת חינוך קדם יסודי חדשה במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

נטלי פדידה פוזנר, 40, תושבת בנימינה נבחרה לאחרונה למנהלת חינוך קדם יסודי במועצה. נטלי בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. במשך 17 שנים עבדה כגננת בבנימינה וצברה ניסיון עשיר.
 
"במשך שנים הייתי חלק ממערכת החינוך הקדם יסודי במועצה והובלתי את הגנים שניהלתי ועכשיו ניתנה לי ההזדמנות להוביל את מערכת החינוך הקדם יסודי המצויינת במועצה ולהצעיד אותה קדימה שלב נוסף" אמרה פדידה פוזנר.
 
נטלי החליפה בתפקידה את עדי גרוס שכיהנה בתפקיד כשש שנים והובילה את מערכת החינוך הקדם יסודי בתקופת הקורונה המאתגרת.
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלדר: "אני מודה לעדי גרוס על שנים של עבודה מסורה מסביב לשעון למען ילדי בנימינה וגבעת עדה ומאחלת לנטלי בהצלחה רבה בתפקידה החשוב והמשמעותי, בתקופה הקרובה התפקיד יתרחב ויקבל אחריות גם על גילאי לידה עד 3 ובכך תתרחב האחריות של הרשות ומשרד החינוך. צפויים לנו אתגרים נוספים שנטלי ללא ספק תצלח בהובלתם".
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: החינוך הקדם יסודי הוא הפגישה הראשונה של הילד והוריו עם מערכת החינוך של המועצה ומכאן חשיבות החוויה החינוכית אותה הם מקבלים. ההורים צריכים להרגיש אמון והילדים צריכים לבנות את הביטחון העצמי שלהם מחוץ לביתם. נטלי באה מניהול גן ומכירה את האתגר. אני מאחל לה ולכולנו הצלחה. אני אסיר תודה לעדי גרוס שסיימה את תפקידה על תרומתה המכרעת לעיצוב תבנית החינוך הקדם יסודי במושבות.