רשימת קיצורי מקלדת

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך הגיע לסיור עבודה במושבות

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך הגיע לסיור עבודה במושבות

במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ממשיכים לפעול במרץ לשדרוג תשתיות החינוך הקיימות.
 
מנהל מחוז חיפה ד"ר סער הראל ודנה פולק, מאגף הבינוי במשרד החינוך הגיעו לסיור עבודה מקצועי עם ראש הרשות, איתי ויסברג, מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן, מנהלת אגף חק"ר גלית אלרד, מהנדס המועצה, אדר' יואב מלטר וגזבר המועצה, אבישי יצחקי. הסיור התמקד בהיערכות אסרטגית לבינוי מוסדות חינוך במושבות בנימינה - גבעת עדה.
 
היום כלל סיור בבתי הספר, אשכולות, גבע, הנדיב ובעל יסודי כרמים. בביקור הציגו ראש הרשות וצוותו את התכניות העתידיות בכל הקשור לבינוי מוסדות חינוך ואת התכניות הדמוגרפיות הכוללות הקמת שכונות חדשות במושבות. אל הסיור התלוו מפקחי היישוב ומטה הרשות.
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "ביקורו של מנהל המחוז הוא צעד נוסף וחשוב לשיפור תשתיות החינוך במושבות, כחלק ממענה רחב שנבנה כדי לאפשר מענה חינוכי ראוי ומותאם לעת הזו. מבקשת להודות למנהל המחוז, ד"ר סער הראל, למטה המחוז ולאגף הבינוי במשרד החינוך על ההירתמות והסיוע בהובלת משימה חשובה זו."
 
ד"ר סער הראל: "סיור מוצלח מאד, ירדנו לעומקם של פרטים במגוון רחב של נושאים, אתגרים ביישוב בהקשר של בינוי ושיפוץ מוסדות חינוך תוך הצורך לחדש ולתת מענה ראוי ומותאם לחינוך במושבות בעידן הנוכחי. החינוך ביישוב צועד קדימה. אני מבקש להודות לראש הרשות על השותפות והמחויבות, ולצוותו על קידום מערכת החינוך, הצעידה המשותפות, השקיפות והצבת היעדים. למפקח המתכלל, למפקחי הרשות ולמנהלים וצוותי החינוך על ארגון הסיור ועל העבודה החינוכית במיטבה לקידומו של כל ילד וילד ביישוב.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "ביקורו של מנהל המחוז ד"ר סער הראל הממוקד דווקא בבינוי לא פחות חשוב מדיוני פדגוגיה. הירידה לפרטים עם הצוות המקצועי שליווה את מנהל המחוז עזרה לצוותי המועצה לפעול נכון יותר בתהליכי העבודה המחייבים של משרד החינוך שבסופם מוסדות חינוך משודרגים וחדשים במושבות. כל זאת בדיוק בתקופה בה אנחנו מתוכננים שני בתי ספר חדשים ומתחילה חשיבה אסטרטגית על המוסדות הנוספים שידרשו לקראת השנים הבאות. אני רוצה להודות למנהל המחוז על הבחירה שלו לבוא ולהעמיק בנבכי הבינוי של המושבות ממקור ראשון."