רשימת קיצורי מקלדת

הונחה אבן פינה לבינוי חטיבת הביניים של בית ספר כרמים

הונחה אבן פינה לבינוי חטיבת הביניים של בית ספר כרמים

השבוע הונחה אבן פינה לבנית חטיבת הביניים של בית ספר העל יסודי כרמים בבנימינה בהשתתפות שרת החינוך, ח"כ דר יפעת שאשא ביטון. חטיבת הביניים של בית הספר כרמים תיקרא על שמו של ראש מועצת בנימינה השלישי, משה לאואר ז"ל שכיהן כראש המועצה בין השנים 1974-1983.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג : "הגיעה העת לצאת מהקרוונים בני עשרות השנים ולתת לילדינו אכסניית חינוך מודרנית. המבנה החדש יאפשר גמישות בקביעת גודל כיתה ויכיל מרחבי לימוד חוץ כיתתיים התואמים את תכנית החינוך של המועצה "חינוך בדרך שלנו". זוהי מתנה נפלאה לשנת המאה של בנימינה ושנת המאה עשרים לגבעת עדה."
 
אחרי שנים של תכנון ותקצוב, השבוע כאמור הונחה אבן הפינה למבנה החטיבה. המבנה החדש עתיד להכיל 24 כיתות לימוד, חדרי ספח, מרחבי חוץ ומרחבים גמישים המאפשרים למידה מגוונת ומותאמת לצרכים משתנים. העלות המוערכת של הפרויקט עומדת על מעל ל- 20 מיליון שקלים. כיום לומדים כ- 800 מתלמידי חטיבת הביניים במבנים יבילים בני למעלה מ- 30 שנה. בינוי החטיבה החדשה ימוקם בסמוך לקמפוס הנוכחי ויאפשר לתלמידים נגישות מלאה למתקני הלמידה והספורט. בינוי זה הינו אחד מיעדי המועצה המרכזיים כחלק משיפור תשתיות החינוך במושבות.
 
הטקס נערך בהשתתפות שרת החינוך, ח"כ דר' יפעת שאשא ביטון, בני משפחת לאואר, חברי מועצה, הנהלת בית הספר, רשת עתיד ונציגי משרד החינוך במחוז חיפה.
 
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "אך ראוי הוא שלחטיבת הביניים יבנה בית קבע שיאפשר תנאי למידה המותאמים לצורכי הלומד בעידן הנוכחי. התכנון של חטיבת הביניים עתיד לתת מענה מיטבי לצרכי הצוות והתלמידים ולאפשר למידה מיטבית בסביבה נעימה המשלבת את המפגש עם הטבע כחלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים. לאחר שנים של עבודה מאומצת ותכנון קפדני, על אף עיכובים בדרך שנבעו מהצורך לבנות מבנה המותאם לצרכי התלמידים והצוות"
 
מפגש של שרת החינוך וראש המועצה  
 
*צילום: ראובן רפ