רשימת קיצורי מקלדת

הנחה מיוחדת למפקדי המילואים של בנימינה וגבעת עדה

הנחה מיוחדת למפקדי המילואים של בנימינה וגבעת עדה

בשורה למפקדים המילואים של בנימינה גבעת עדה: חברי המליאה אישרו השבוע הנחה בשיעור של 25% למגורים לנכס עד 100 מטר עבור מפקדים ומפקדות משרתי מילואים פעילים, שהם תושבי הרשות.
 
ההצעה מתבססת על תקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה) תיקון 2022, המאפשרת לרשות המקומית לקבוע הנחה בארנונה למגורים של עד 25% למפקדים ומפקדות בשירות מילואים פעיל. חברי המליאה החליטו לאשר את ההנחה המקסימלית העומדת על 25 אחוזים.
 
נזכיר כי נכון להיום כל תושבי הרשות המוגדרים משרתי מילואים פעילים, זכאים להנחה בארנונה למגורים בגובה של 5%. על פי התקנות של משרד הפנים מפקד מילואים פעיל הוא "חייל מילואים, כהגדרתו בחוק שירות מילואים שמשרת בתפקיד פיקודי כהגדרתו בפקודות הצבא.
מפקדים, אשר זכאים להנחה על פי התקנות אשר יגישו את המסמכים הנדרשים למשרדי הרשות ויוכלו ליהנות מההנחה. עם אישור המליאה תתעדכן ההנחה לכל המפקדים במילואים החל מ-1.1.2022.
 
משרד הפנים יקצה לרשויות המקומיות שיפוי בעלות שנתית של 4.5 מיליון שקל, כאשר תקציב זה יועבר ממשרד הביטחון בבסיס התקציב למשרד הפנים.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בשיתוף משרד הביטחון לטובת המעטים שמשרתים את כולנו. אני מצדיע לחיילי המילואים ומודה לחברי למליאה שקיבלו את הצעת ההנהלה ואישרו את ההנחה הזו רטרואקטיבית מתחילת שנת 2022".