רשימת קיצורי מקלדת

במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה מנגישים

במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה מנגישים

מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה מסיימת בימים אלו שלב נוסף מבצע רחב היקף להנגשת מבנים ושטחי ציבור ברחבי המושבות בהיקף של מילוני שקלים. מהנדס המועצה, אדר' יואב מלטר: "אנו נמשיך לפעול ולהנגיש מבנים ושטחי ציבור נוספים במסגרת תכנית עבודה רב שנתית. אני רוצה להודות לצוות המסור באגף ההנדסה שהבין את חשיבות המשימה ופועל ללא הרף להשלים את פערי ההנגשה הקיימים".
 
במהלך החודשים האחרונים מתבצע סקר הנגשה מקיף לכלל מבני המועצה ושטחי הציבור על ידי יועצי נגישות מוסמכים שהעבירו לצוותים המקצועיים את דרישות ההנגשה המחייבות. לאחר המיפוי החלו בביצוע תכנית רב שנתית בהיקף של מילוני שקלים. לאחרונה בוצעו הנגשות למבני הספריות בבנימינה ובגבעת עדה, מבנה יד לבנים בבנימינה , המתנ"ס וגני הילדים בגבעת עדה, לבית דורון בגבעת עדה, גני שעשועים, מבנה הצופים בבנימינה ועוד.
 
מנהל הפרויקטים באגף ההנדסה, עדנאן אסמעיל: "אני שמח שהצלחנו להנגיש שטחים רבים לרווחת הציבור הרחב. העבודות יאפשרו גישה מלאה למבני הציבור ולשטחים הציבוריים עבור אנשים עם מוגבלויות".
 
נדגיש כי לפני כשנה בוצע פרויקט רחב היקף להנגשת תחנות האוטובוס ברחבי המושבות, מבצע זה הושלם לפני מספר חדשים עם הנגשת תחנות האוטובוס בישוב השייכות לנתיבי ישראל.