רשימת קיצורי מקלדת

נערכים לחירום במושבות

נערכים לחירום במושבות

במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה נערכים לעתות חירום: השבוע התקיימה פגישת היכרות בין ראש המועצה, איתי ויסברג, קב"ט המועצה, אלון אגם והצוות המקצועי למפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל״מ שרון איטח וצוותו. בנוסף נערכה הכשרת חירום לעובדי המועצה וזו על מנת לשמור על מוכנות ולחדד הנחיות. קב"ט המועצה, אלון אגם הדגיש כי אין שום מצב ביטחוני או התראות מיוחדות ועם זאת המועצה שומרת כל העת על מוכנות לעיתות חירום.
 
מפקד מחוז פקע"ר, אל"מ איטח סקר בפני צוות המועצה את האתגרים הביטחוניים הניצבים בפני מדינת ישראל ובפני המושבות בנימינה וגבעת עדה. בפגישת העבודה שוחחו הצדדים על העבודה המשותפת ושיתופי הפעולה הנדרשים על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי המושבות בעיתות חירום.
 
במועצה הציגו את מערך החירום הקיים ואת ההתגייסות חסרת התקדים של מאות המתנדבים, תושבי המושבות, בשגרה ובעיתות חירום. אל מפקד המחוז התלוו קצינת האוכלוסייה, סא״ל (מיל) טל ליאון, מפקד יחידת הקישור לבנימינה גבעת עדה, סא"ל (מיל) שמעון ביטון וסרן שיראל אזולאי קנ״ר גדור.
 
בתוך כך, השתתפו השבוע עובדי המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ביום הכשרה והערכות למצבי חירום. במסגרת יום ההכשרה הציג קב"ט המועצה, אלון אגם, את תרחישי החירום ואת היערכויות הנדרשת מהמועצה לטיפולם בזמן אמת. בחודשים הקרובים יתקיים תרגול חירום במועצה שיתרגל עבודה במצבי חירום.