רשימת קיצורי מקלדת

חוגגים 100 לבנימינה!

חוגגים 100 לבנימינה!
כ-4000 איש הגיעו ביום חמישי האחרון לחגוג מאה שנים להיווסדה של המושבה הוותיקה בנימינה. במופע קהילתי מרהיב המגולל את סיפור המושבה על גווניה והתפתחותה השתתפו עשרות שחקנים, רקדנים וזמרים מקומיים והחזירו את המושבה לימים הנוסטלגים, ה"ימים היחפים" של בנימינה . "הדילמה בין מופע אמן חיצוני לבין מסכת קהילתית שורשית הוכרעה לטובת הקהילה והתגובות האוהדות של התושבים והאורחים מעידות שזו הייתה הכרעה נכונה. כ 40% מתושבי המושבה הגיעו לאירוע - תקדים היסטורי כמו האירוע" אמר ראש המועצה, איתי ויסברג.
כשלהקת התזמורת הסימפונית מקבלת את הקהל צעדו כ- 4000 איש תחת שער כניסה מפואר שהוביל למתחם האירוע שהוכשר במיוחד במהלך החודשים האחרונים. השטח עובד ויושר ועליו הוצבו אלפי כיסאות, תפאורה, שתי במות, מסכי לד, פוד טראקים ועוד. לאחר חודשים ארוכים של הערכות, תחקירים, חזרות והכנות התקיים המופע המרגש שכלל שירים מקוריים, ריקודים וצילומי וידיאו המספרים את הווי המושבה.
על האירוע של המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ועל הביצוע הופקד מתנ"ס בנימינה גבעת עדה בשיתוף הבימאי והמפיק עידו דגני. אל ההפקה המיוחדת חברו תושבים ותושבות מקומיים שהיו לנושאי תוכן האירוע ותרמו מכישרונם ואהבתם לבנימינה .
מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי: "כדור שלישי במושבה, היה מרגש מאוד לראות את תושבי בנימינה והאזור מתכנסים לערב אחד נוסטלגי שאיחד את כל גווניה ודורותיה של המושבה. אני רוצה להודות לכל מי שעמל להצלחת ערב זה, לצוותים המקצועיים ובעיקר לעובדי המתנ"ס והמועצה שנרתמו להצלחת הערב ובלעדיהם זה לא היה קורה".
צילום : ליאור מזרחי ודוברות מועצה