רשימת קיצורי מקלדת

ממשיכים לפעול לקידום מעבר בטוח מול בית ספר כרמים

ממשיכים לפעול לקידום מעבר בטוח מול בית ספר כרמים -

ראש המועצה, איתי ויסברג ומנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן נפגשו בשבוע שעבר עם מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור וגונן סער מחברת נתיבי ישראל בלשכתו בירושלים, בנושא המעבר הבטוח על כביש 652 הסמוך לבית ספר העל יסודי כרמים.
 
סער הציג כי בדיקת ההיתכנות למעבר בטוח מצריכה פתרון הנדסי- תחבורתי מורכב שעלותו מוערכת בכ- 17 מיליון שקלים. ראש המועצה והמנכ"לית דרשו ממשרד התחבורה ומנתיבי ישראל למצוא פתרון מידי ויישים שיאפשר לתלמידי בית הספר מעבר בטוח כבר בשנת הלימודים הקרובה.
 
נדגיש כי מאחר ומדובר בכביש בין עירוני הוא נמצא תחת סמכות ואחריות נתיבי ישראל. מאחר וזהו המצב, במהלך השנה האחרונה נערכו מספר סיורים ופגישות עבודה בשטח בהם דרשה המועצה למצוא פתרון קבע שיאפשר חציה בטוחה לתלמידים.
 
מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן: "לאחר מספר פגישות בשטח עם גורמי המקצוע הובטח למועצה לבחון פתרון מקצועי למעבר בטוח, אך לצערי הרב הפתרון שהוצע הוא הצבת תמרור, פתרון שאינו מקובל עלינו. בפגישה עם המנכ"ל הנושא עלה בצורה מובהקת וחברת נתיבי ישראל אשר רק בסמכותה לפעול בכביש הבטיחה לחפש פתרון משמעותי. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הנהגת הורי בית ספר כרמים מול כלל הגורמים על מנת להביא למימוש פתרון רלוונטי בהקדם"