רשימת קיצורי מקלדת

הוכפל תקציב פעילות הנוער במושבות

בתום קיץ גדוש באירועים, במחלקת הנוער של מועצה בנימינה גבעת עדה כבר נערכים לפתיחת שנת פעילות לנוער במלוא המרץ. מנהל יחידת הנוער, לידור משעלי: "יחידת הנוער פועלת כל העת לספק מענה חברתי ערכי לבני הנוער במושבות. אני שמח כי תקציבי יחידת הנוער הוכפלו השנה וניכר לראות זאת במספר הפעילויות שהכפיל את עצמו ובתוכן העשיר של הפעילויות".
 
במהלך הקיץ נהנו בני הנוער מפעילויות רבות ומגוונות אלטרנטיבה ראויה ואיכותית לימי החופש הגדול. התכנית פעלה לאורך כל חודשי הקיץ וכללה אירועי יום ואירועי לילה עד השעות הקטנות ושמה דגש על תרבות איכותית לשעות הפנאי. במקביל שופצו שני מועדוני הנוער בבנימינה ובגבעת עדה ואבזרו בציוד חדש כמו אקס בוקס, שולחנות משחק, מערכות הגברה, פופים, מחצלות ועוד.
 
בני הנוער של המושבות נהנו מנסיעות לקולנוע, באולינג, קארטינג. ולמעלה מעשרה מתחמי נוער עשירים בפעילויות שכללו סימולטור נהיגה ברכב היישר מהמסלול בדרום הארץ, עמדות מולטימדיה, משחקי שולחן אשר אירוע השיא היה ההופעה של הזמר המצליח עידו B. לצד פעילויות אלו התקיימו תכני העצמה, חינוך פיננסי ומנהיגות לנוער.
 
התכניות העשירות התאפשרו בזכות שיתוופי פעולה עם הרשות לביטחון קהילתי, סיירת הורים ומתנדבים. משעלי: "הודות לשיתופי הפעולה עם הרשות לביטחון קהילתי הצלחנו לייצר אירועים שלא היו כמותם בעבר בבנימינה גבעת עדה בעלות מסובסדת או בחינם לנוער המושבות. מאות רבות של בני נוער לקחו חלק באירועים ואני מאמין שזה מדבר בעד עצמו".
 
כעת במחלקת הנוער נערכים לשנת הפעילות הקרובה שתיפתח כבר השבוע בפעילויות במועדוני הנוער בתקופת חגי תשרי. "אני מזמין את כלל בני הנוער בבנימינה גבעת עדה להצטרף לקבוצת וואטסאפ שקטה של השכבה אליה הם משתייכים לעדכונים על אירועים ופעילויות רק לנוער המושבות במספר 0545825790.