רשימת קיצורי מקלדת

משחקים לזכרו של עומר ניסים ביתן ז"ל

משחקים לזכרו של עומר ניסים ביתן ז"ל

במוצאי שבת נערך ערב מרגש לזכרו של רב סמל עומר ניסים ביתן מבנימינה שנפל בקרב במלחמת חרבות ברזל לפני שלושה חודשים ב 14.10.23. עומר היה שחקן כדורסל, המועדון שבו שיחק קיים משחק לזכרו בין חבריו לבין קבוצת הנוער של המועדון.
 
בפני אולם מלא ובני משפחתו של ביתן ז"ל שיחקו שחקני העבר וההווה של מועדון הכדורסל של בנימינה וגבעת עדה משחק לזכרו. לאחר המשחק נערך טקס מרגש בהשתתפות המשפחה וראש המועצה, איתי ויסברג.
 
רונית אימו של עומר סיפרה כי עומר תמיד שאף להיות הכי טוב במה שהוא עושה. "הוא אהב ללמוד ולשמוע הרצאות בכל התחומים. מצד אחד ילד פעלתן ומצחיק ומצד שני שאף כל הזמן לדעת וללמוד."
 
רונית הוסיפה וסיפרה: "היה אירוע מרגש מאוד. לראות את החברים שלו משחקים לזכרו. הוא היה הדבק של החבורה. ילד מיוחד שרצה שרצה שרק יהיה טוב, ששאף תמיד קדימה ורצה ללמוד משפטים והתכניות נקטעו."
 
עופר צדקה, מנהל מועדון הכדורסל בבנימינה ובגבעת עדה: "יותר מהכל עומר זכור לי ולחבריו כ team player שחקן קבוצתי שמאמנים אוהבים. שחושב על הקבוצה, על המשפחה, לפני שהוא חושב על עצמו. וזה תענוג להיות לצד אדם כזה. הערכה, הוקרה ותודה למשפחת ביתן שמרגשת אותנו וביחד ניקינו קצת עצב, בערב עם אוהביו של עומר."
 
איתי ויסברג, ראש המועצה בנימינה גבעת עדה: "מצאתי דבר משותף חזק ביני לבין עומר ביתן, האהבה לכדורסל ולמועדון שבו גדל. אני יכול לדמיין את אגלי הזיעה שהגיר כאן על הפרקט, את שמחת הניצחונות ותוגת ההפסדים. כל כך הרבה שעות שיש לשנינו במקום הזה ובאווירה המחשמלת הזו. גם אם עומר לא כאן איתנו פיסית, זו דרך להחזיר אותו רגשית למחוזות חייו כאילו הוא איתנו. ליבי עם משפחת ביתן והלוואי וכל לוחמינו ישובו בשלום מהמלחמה הזו ללא נופלים נוספים".