רשימת קיצורי מקלדת

שיתופי פעולה מרחביים למען הנוער

שיתופי פעולה מרחביים למען הנוער

ערב הוקרה והערכה למתנדבי הסיירות הורים בנימינה גבעת עדה וסיירת הורים פרדס חנה כרכור נערך במשותף ביום חמישי האחרון.
 
המתנדבים מהרשויות השכונות זכו לערב מגבש, כשבשיאו טיול ג׳יפים לילי מהנה מתרומה של קבוצת מתנדבים מעמותת ״תופעת טבע״, שהגיעו עם הג׳יפים הפרטיים שלהם ונתנו מזמנם בהתנדבות מלאה למען הסיירות הורים שלנו. הערב אורגן בתיאום ושיתוף מנהלי הרשות לביטחון קהילתי מפרדס חנה כרכור ומבנימינה גבעת עדה.
 
תפקידה של סיירת הלילה לצמצם התנהגויות מסוכנות של בני נוער. סיירת ההורים תמצא במקומות בהם הנוער מבלה ואולי גם יצטרך עזרה ממבוגר אחראי שיהיה שם עבורם. ההורים מסיירים בגינות ובמרחב הציבורי בלילות בסופי שבוע, כדי לפגוש את הנוער ולהיות שם עבורם. ההורים נמצאים כדי להעניק גבולות כשצריך, להתעניין בשלומם של בני הנוער, לדבר ובעיקר להקשיב.
 
המתנדבים תורמים מזמנם כל השנה ובכל מזג אויר בסופי שבוע בשעות הלילה המאוחרות. מסיירים במושבות למען ביטחונם של בני הנוער. מציעים תה חם ועוגיות ויוצרים דיאלוג בגובה העיניים ללא שיפוטיות ומהווים כתובת לנוער שלנו לשתף בכל נושא בו נדרש התערבותנו המתנדבים לשמירה על ביטחונם האישי.
 
הרשות לביטחון קהילתי במועצה מלווה את קבוצות המתנדבים ודואגת לציוד מתאים לחורף ולקיץ לסיור חמים ובטוח, לתמיכה מקצועית וגיבוש הקבוצה דרך מימון סדנאות העשרה וטיפוח המתנדב.
אודליה לוי, מנהלת הרשות לביטחון קהילתי פרדס חנה כרכור: "אני רוצה להודות להורים המתנדבים בסיירת ההורים שלנו שלוקחים חלק פעיל בסיוע שלנו בשמירה על ביטחון הנוער ולהגברת החוסן היישובי. בקרוב נצא בגיוס נוסף להרחבת הסיירת ולמתן מענים נוספים לבני ובנות הנוער שלנו. מודה לשלומי שגב על שיתופי הפעולה המרחבים לטובת הנוער".
 
שלומי שגב, מנהל הרשות לביטחון קהילתי בנימינה גבעת עדה: "מודה למתנדבים הרבים על התנדבותם לאורך כל השנה בכל מזג אויר למען בטחונם של הנוער שלנו במושבות. בחודשים האחרונים הצטרפו מתנדבים חדשים שיעברו בקרוב הכשרה בסיסית של הכרות תחום ההתנהגות הסיכונית בגיל ההתבגרות ותרגול סיטואציות מהשטח ליצירת דיאלוג אפקטיבי עם בני הנוער, עם הצטרפותם של המתנדבים החדשים מונה הסיירת הורים היום כ 90 מתנדבים."