רשימת קיצורי מקלדת

מליאת המועצה החדשה של בנימינה וגבעת עדה יצאה אל הדרך

מליאת המועצה החדשה של בנימינה וגבעת עדה יצאה אל הדרך

מליאה חדשה למועצה מקומית בנימינה גבעת עדה שכוללת רוב של 7 חברות מועצה וסך הכל 10 חברים חדשים. באירוע חגיגי ומרגש, התקיים טקס פרידה מהמליאה היוצאת ולאחר מכן טקס הצהרת אמונים של חברי המועצה הנכנסים: " אני מתרגש לעמוד כאן איתכם במעמד חגיגי זה. אחרי תקופה ארוכה בה חלמנו, כתבנו ,חשבנו והתייעצנו איך נכון לעשות טוב למושבות שלנו. הגיע הרגע בו קיבלנו את המנדט להתחיל ולעבוד." אמר ראש המועצה הנכנס, גיל חנניה.
 
ראש המועצה הנכנס, גיל חנניה, נשא נאום והודה לחברי המועצה ולראש המועצה היוצא, איתי ויסברג ואמר: " הגעתי לתפקיד זה אחרי שנים בהם הייתי התושב הפעיל והחולם, אראה הצלחה גדולה שלנו בביקוש גדול של הגשמת חלומות ויוזמות אשר יגיעו אלינו מכם התושבים.
 
אני כאן פחות משבוע באופן רשמי אבל מבין כבר דבר או שניים וביניהם: אנחנו לא מועצה עשירה במשאבים, אין לנו את אזור התעשייה המשוכלל בארץ והתשתיות שלנו מביכות לא פעם. אבל אני משוכנע שבהון האנושי שלנו במושבות אנחנו מהרשויות העשירות בארץ."
רשימת המועצה החדשה מורכבת משש סיעות והן: רשימת “לב אחד בראשות גיל חנניה” עם 3 חברים, רשימת “תלם חוזה חדש” עם 3 חברים, רשימת “גבעת עדה אחת” עם 2 חברים רשימת “עתיד חדש למושבות” עם 2 חברים, רשימת “תנופה למושבות” עם 2 חברים ורשימת “אופק” עם חברה אחת.
 
הטקס נערך באשכול "פיס" בקרית החינוך "כרמים" בנוכחות חברי המליאה הנכנסת והיוצאת , בני משפחותיהם, עובדי מועצה וקהל נוסף. במהלך הטקס הוקרן סרטון המציג את עשיית המועצה בחמש השנים האחרונות והוענק שי לחברי המליאה היוצאים.
 
קרדיט צילום: שרון צילום