רשימת קיצורי מקלדת

יו"ר חדש למתנס בנימינה גבעת עדה

|יו"ר חדש למתנס בנימינה גבעת עדה

חברי הנהלת מתנ"ס בנימינה- גבעת עדה אישרו השבוע את מינויו של יאיר מרום(46) לתפקיד יו"ר הנהלת המתנ"ס החדש. מרום מחליף את ראש המועצה איתי ויסברג שכיהן כיו"ר הנהלת המתנ"ס בשלוש שנים האחרונות.
 
מרום, נשוי ליעל, אב לארבעה: גיא, נגה, עמית ויואב, מתגורר בבנימינה מזה 22 שנה, השתחרר לאחרונה מצה"ל לאחר שירות של 26 שנים כטייס בחייל האוויר. מרום: " זכות גדולה וחובה ענקית עוד יותר להיות נוכח, להוביל, להקשיב, ליצור, להתבונן, לחשוב ובעיקר לעשות. תודה על האמון ומבטיח לעשות כל שבידי כדי לשמר את המושבות כמקום הטוב בעולם".
 
מרום הסביר כי הוא מאמין שהחינוך הא-פורמאלי הוא אחד ממקורות העוצמה הבלתי מעורערים של המדינה. "במושבות החינוך הזה קורן, קורן הרבה אור, מושך טוב ואיכות, מחלחל לכל עבר. אני מאמין ביוזמה ומעורבות התושבים, בשקיפות ובפתרונות הנובעים מטובת הכלל, בראיה ארוכת טווח של תהליכים ותכניות, בלעשות, לעשות, לעשות. אני מודה לאיתי וויסברג על תקופה משמעותית שהוביל את המתנ"ס כיו"ר (חלקה כראש מועצה) בשקט ובחכמה דרך הצלחות, סערות, קשיים וחיוכים. אתגרים רבים לפתחנו, ביוזמה, ברוח חיובית ובחיוך נרים את הקצב, נקרין אור חזק ונעשה טוב, הרבה טוב".
 
מנהלת המתנ"ס, מיכל ורדיגר: "זכיתי מאז כניסתי לתפקיד ביורים מופלאים שבוחרים בהתנדבות מלאה לנתב את המרכז הקהילתי של המושבות. יאיר מצטרף למסורת של עשייה מערכתית שדוגלת ומאמינה שאנחנו כמתנ"ס כאן בכדי לתת פלטפורמה מאפשרת לתושבים מגדול עד קטן להרגיש משמעותיים, מחויבים ושייכים לקהילה המקומית ולחברה הישראלית".